Customer Dialogue Specialist (j.niemiecki)

Zadania:

  • wsparcie dla potencjalnych klientów lub dealerów VW,
  • zarządzanie reklamacjami w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
  • rejestrowanie i przetwarzanie zapytań telefonicznych oraz pisemnych od klientów,
  • przetwarzanie i przekazywanie procesów lub rozmów telefonicznych do odpowiedzialnego interfejsu,
  • obsługa awaryjnej linii telefonicznej „Notdienst”
  • doradztwo produktowe oraz inicjowanie dalszych procesów,
  • korzystanie z różnych baz informacji i CRM (np. Salesforce).

Oczekiwania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – warunek konieczny,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 będzie zaletą,
  • przebyte szkolenie z obsługi klienta w branży handlowej lub technicznej,
  • doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznego pow. 1 rok,
  • orientacja na klienta i duża empatia,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • dyspozycyjność (praca zmianowa również w weekendy).

Za to oferujemy:

  • Możliwość wyłącznie pracy zdalnej
  • Realne możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
  • Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu i szacunku,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.

Aplikuj teraz »

Prosimy o umieszczenie w aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby obecnej oraz przyszłych rekrutacji, w poniższym brzmieniu:

 

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Volkswagen Group Services sp. z o. o. ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego Rozporządzenia 2016/679 o Ochronie Danych Osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji do momentu jej zakończenia. Moje dane osobowe mogą zostać przekazane następującym odbiorcom danych: innym spółkom Grupy Volkswagen, firmom świadczących dla Volkswagen Group Services sp. z o.o. usługi rekrutacyjne, personalne i kadrowe, dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

 

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Volkswagen Group Services sp. z o. o. ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań oraz przez odbiorców danych (innych spółek grupy Volkswagen, firm świadczących dla Volkswagen Group Services sp. z o.o. usługi rekrutacyjne, personalne i  kadrowe) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Ogólnego Rozporządzenia 2016/679 o Ochronie Danych Osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji przez trwający 3 lata, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym została udzielona zgoda (to jest do dnia 31 grudnia trzeciego roku od udzielenia zgody). Po tym czasie moje dane zostaną usunięte.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych »
x
Aplikujesz na stanowisko:
Customer Dialogue Specialist (j.niemiecki) cała Polska - praca zdalna
Dane kontaktowe
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych »